Sunday, July 14, 2013

kokkutulekule

Panen ka üles taimed, mida saan jagada.
Alliume on erinevaid
mäestiku(roosa)
kuldlauk
nime ei tea, aga selline ta on




See on teistsugune, natuke äraõitsenud.
Ka ogaputke-Eryngiumi on 2 sorti
Suurelehelist luuderohi
Lõhileheline kelluke, kaunis invasiivne, aga huvitav, kõrgus 15-20cm
Mini vaak
Sedum sarmentosa pinnakatja, kiire laieneja

Nime ei tea, pinnakatja, valgete õitega, kiire kasvuga
Paar pisikest Androsace  calgaread
Azorell-pinnakatja, kollaste õitega
Kõreliilia
Hotynia cordata-soorohi
Punase pähkli pojud
Hiid elupuu pojud
Kollane roomav metsvits
Valge iiris
Kollane iiris
Mul õitsevad praegu
Charles de Gaulle
Lady rose
Westerland
Liiliad Ball Room
?
Peaks kare Deutzia olema












7 comments:

  1. Väga ilusad roosid.
    Ma küsiks seda sinisemat ogaputke ja valgete õitega nimetut pinnakatjat.

    ReplyDelete
  2. Minu Ballroom osutus tulipunaseks liiliaks kui viimaks õide puhkes.:) No olid Hollandis jälle sibulad segamini ajanud.
    Aga taimedest paluksin tükikese androsacet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, minu valge longiforumi kahest sibulast üks ajas ka kaks punaõielist vart üles, teine oli ikka õige.

      Delete
  3. Kui hiljaks pole jäänud, siis küsiksin tüki rohelist ogaputke ja tükikese azorelli.

    ReplyDelete
  4. Ma Indreku nimel reserveerin punase pähkli poju, ei tea kas ta ise avaliku sooviavalduseni jõuab, kokkutulekule ei tule ;)

    ReplyDelete