Sunday, July 28, 2013

Facebook

Ma ei saa enam üldse Facefooki. Kas teil on ka selline probleem? Küsib igasuguseid asju , edasi kuidagi ei lähe.Nüüd ei tea ma midagi, kes mida tahtis või pakkus.Igavene jama.
Olin paar päeva lastelastega. Käisime "raketi" väljakul turnimas, mängisime peitust ja sõitsime ratastega. Võtab ikka päris võhmale, aga maru on nendega mängida. Koju tulles, kohe aeda. Kastsin ja võtsin õitsenud lilled ära. Leidsin, et pean ikka midagi pildile ka jäädvustama.
Kõigepealt
Richard Lätte
Nende nimesid ma ei tea, kas keegi teab? Palun...
Acantus
Siilikübar
Hot Papaya
Sedum obstusifolium
Westerland
Elulõng" Rüütel" ??
Aavikuemandalt saadud imeilus
der Hoffnung
Minu alpiaed hakkab ka ilmet võtma. Olen otsinud väga väikesi taimi ja need paika pannud, aga ruumi on seal veel.









4 comments:

  1. Oooo, Sinu alpiaed on väga lahe juba!
    Mõnikord küsib Facebook mult ka igasuguseid asju, ma ei viitsi vastata ja panen ta kinni ja võtan uuesti lahti. Kuskil peaks ka nupuke olema, et vastan hiljem, siis klikin sellele. Tahab mingeid mobiilinumbreid ja lisaaadresse tekitada, eks ole? Noh, need suht mõtetud asjad, ausalt öelda

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldivad Sinu suured, lopsakad ja värvilised lilled väga, eriti toredad on muidugi trompetliiliad praegu.
    Faceboki lisaandmete noolimise-kastid saab kinni panna v jätta vahele (Skip (jäta vahele), Not this time vms). Aga kuna mul enda arvutis on mingi teise disainiga beetaversioon, siis neid küsimisi eriti pole. Lollikindel on, et palu mõni fatseeboki-tundjast sugulane appi.

    ReplyDelete
  3. Facebook palus vabandust, et tekitas mulle sellise segaduse.Tegime Tiiga uue, siis tuli äkki vana tagasi. Jõudsime juba mitmetele saata sõbraks saamine, mis kindlasti tekitas uuesti segadust. Nüüd panin uue kinni, jätkame, nagu enne.

    ReplyDelete
  4. Aaaa, ju seal FB-s Sinu jaoks mingi kala oli:D, mul on ka mõnikord mingid küsimustikud ilmunud, aga olen ka saanud neid ignoreerida.

    Alpiaed, mulle meeldib. Liiliad ka loomulikult

    ReplyDelete