Tuesday, July 9, 2013

Haigused

Olen väga mures oma rodode pärast. On tekkinud imelikud laigud, eriti ühel, aga ka mõnel teisel paistab.
Põõsas on suur ja kasvud pikad.
Mida ette võtta? Olen pritsinud Switchiga, kas see aitab või pean maha lõikama.
Teisel rodol aga uued võrsed on kollased, mitte närtsinud vaid lihtsalt kollakamad.
Ka ühel liilial on haigus. Mis haigus ja mida teha. Olen teda Fastaciga pritsinud. Ta on mul talv läbi potis olnud ja on ka praegu.
Ka suurel kitseenelal on lehed koledad.Mis neil viga on?
See on kõikmis minu veigelast on nüüd järele jäänud. Ka selle palmiks lõigatud elupuu tuli eemaldada.
Aidake, head inimesed!






6 comments:

  1. Liiliat on tabanud nende kõige tavalisem tõbi- hahkhallitus. Ta ongi veidi teistsugune kui nt. floksi oma, kõigepealt tekivadki sellised pruunid laigud, mis sulavad üsna ruttu kokku ja kogu leht muutub pruuniks. Haigus sibulat ei tapa. Pritsimine nüüd enam ei aita. Korja need lehed ja põleta ära. Kui ka need terved lehed nakatuvad, siis lõika maha kogu vars ja sibulad pane maha, nii, et Sa neid enne ei kuivata, aga raputa ära nende ümber olev muld kuskile võssa. Miks Sa teda üldse potis oled hoidnud? Kui Sul on veel liiliaid, siis vaata ka need üle. Kuumad ja niisked ilmad on soodsad igasugu hallituste tekkeks.
    Rodode kohta ei oska mina midagi öelda, puudub igasugune suurem kogemus. Äkki on need kollakad põõsad lihtsalt janus. Kitseenelal näen ka esmakordselt sellist pilti. Kahjuks ei oska arvata, mis see olla võiks.

    ReplyDelete
  2. Äkki on su kitseenelal mingid kahjurid kallal käinud.Tänavu on palju igasugu lehenärijaid liikvel.
    Kuna noored kasvud su rodol on ilusad terved, siis võib ehk need vanade lehtede probleemid ka raske kevade kraesse ajada. Mõni leht läheb ikka igal aastal värviliseks ja kukub ära - ka igihaljed lehed vahetuvad mitme aasta tagant. Ja eks neidki lehti võib vahel mõni kahjur närida. Tegelikult on väga raske peale vaadates diagnoosida, kas on ohtlikke seeni kallal, selleks tehakse laboratoorseid analüüse. Jälgi neid. Aga noored kasvud on mitmetel sortidel teist värvi, üldiselt heledamad või karvasemad. Osad on isegi kleepuvad ja mulle tundub, et sihilikult - sinna jäävad kinni lehetäid ja muud pisikesed paharetid noorte pungade himustajad.

    ReplyDelete
  3. Veigelast on ju päris palju järgi jäänud. Võib-olla järgmiseks aastaks on su post taastunud, kuigi esialgu madalamana.

    ReplyDelete
  4. Mina ei oska muud lisada, kui et minu kitseenelas, kes kasvas liivasemal pinnal, põdes veepuuduse käes ja tuul sasis ka, osa lehti läks pruuniks ja lõpuks lõikasin ta maani maha. Teine taim, kes kasvab poolvarjus on viks ja kraps.

    ReplyDelete
  5. Looduslikud maitsetaimed võivad ravida epilepsiat, mul oli epilepsia juba üle 14 aasta, olen veetnud palju raha, et saada haiglast ravimeid, et hoida mind tervena, ma läksin paljude haiglate raviks, kuid ei olnud lahendust, ühel päeval olin kontoris läbimas internet, kui ma nägin postitust dr. Itua taimsete ravimite kohta, kuidas ravida Kansas'i naist, kes kannatas HIVi ja ta on loetletud haiguste loendina. saatke talle e-kiri. Ta rääkis mulle, mida ma pean tegema, ja andma mulle ka juhised, mida ma korralikult järgisin. Enne kui ma teadsin, mis toimub kahe nädala pärast Minu üllatuseks pärast seda, kui dr. Itua mulle kannatlikult läks, oli minu epilepsia ravi, ma tahan öelda suur tänu dr Ituale, kes on saatnud oma rahvale tema loomulik meditsiin ma palvetan, et Jumal õnnistaks teid hea töö eest, mida te teete. Kõigile, kes veel selle haiguse all kannatavad, võite temaga ühendust võtta ka oma e-posti aadressil: ;; drituaherbalcenter@gmail.com või Whatsapp Number .. + 248149277976 nagu nad ütlevad, et tema taimne ravim on ainus püsiv lahendus arestimisele. Parim ... Herpesviirus, HIV / AIDS, A / B hepatiit, vöötohatis, külma valuga, epilepsia, tüükad, luupus, diabeet, mehed / naine viljatus, arestimine, vähi kõik.

    ReplyDelete
  6. Tahan kiiresti ihaldada teie järeleandlikkust ja juhtida teie tähelepanu Lääne-Aafrikast pärit dr Jamesile kutsutud võimsa ravimtaimede arstile, kes suutis kõigest 21 päevase kontakti jooksul 15 aastat HIV-st välja ravida, kuna ARV-de tarbimine ei toimi, kuid sain selle paksuke, surfasin Internetis HIV-i ravimtaimede alternatiivide uurimisel, kohtasin proua Stephanie Browni, Lori Hirsti, Trisha Nelsonit ja Richmond Kellyt ning teisi nende tunnustuse ja tunnistuste kohta selle kohta, kuidas dr James neid ravis, Vähk, HIV / AIDS, Alzheimeri tõbi ja B-hepatiit koos taimsete ravimitega. Kõhklemata tekkis mul huvi ja võtsin ühendust sama dr Jamesiga tema e-posti aadressil (drjamesherbalmix@gmail.com), rääkisin talle oma HIV-ist ja oma andmetest, ta ütles mulle, et ärge kartke, et ta mind ravib, ja ta andis mulle ka garantii, palus mul maksta esemete eest, mida ma tegin. 2 päeva jooksul, kui ta saatis oma ravimtaimede segu ravimit SPEED POST COURIER SERVICE kaudu, mis toimetati minu postkontorisse 4 tööpäeva jooksul. Hindasin tema ausust. Kasutasin tema taimset jooki 21 päeva nii, nagu ta seda määras, uskuge mind, kuigi ma sain HIV-i terveks, kui nad kõik ütlesid, et HIV ei saanud püsivat ravi. HIV / AIDS-i saab ravida, kui taimset ravimit kasutab õiges vahekorras hea ravimtaimearst nagu ravimtaimest andekas mees James. Mul on vähe sõnu, et teda tänada, ja olen kasutanud seda vahendit, et temast kogu maailmale rääkida. Tema tõeliselt hämmastav ja lahke, aidates kõigil haigetel patsientidel tervislik elu taastada, ei võta ta tasu. Ainult väike tasu taimse ravimi saatmise kohta teile kõikjal maailmas. Ta ütles mulle ka, et ta ravis selliseid haigusi nagu Alzheimeri tõbi, voodimärgav ravi, skisofreenia, vähk, skolioos, põievähk, pärasoolevähk, rinnavähk, neeruvähk, leukeemia, kopsuvähk, nahavähk, emakavähk, eesnäärmevähk , Fibromüalgia, sündroomi fibrodüsplaasia, epilepsia Dupuytreni tõbi, diabeet, tsöliaakia, ataksia, artriit, amüotroofiline lateraalne skleroos, adrenokortikaalne kartsinoom. Astma, allergilised haigused. Hiv_ AIDS, herpes, põletikuline soolehaigus, KOK, diabeet, võtke temaga ühendust e-posti teel: drjamesherbalmix@gmail.com uskuge mind, te tunnistate kindlasti nagu mina.

    ReplyDelete