Saturday, July 6, 2013

Kes meist on kõige ilusam?

Lõpuks ongi meil päris suvi käes! Ilmad on mõnusad, eriti õhtud, võid vabalt õhukese riidega päikeseloojangut nautida.
Mul oli sel nädalavahetusel kiired päevad. Meie Harku valla aiandusseltsil käis külas Mahtra aiaklubi.Olime 3 aias ja lõpuks istusime ja tutvusime.Aia inimestel on ju alati nii palju rääkida! Oli väga mõnus päev. Pärast läksime õega Tõnis Tirelit tänama, sest ta kinkis meile lindistuse, mis oli eetris1994 aastal meie emast. Oli väga nostalgilne meeldetuletus.Paljusid asju ei osanud siis hinnata ega mõista.Ema oli meil ikka väga värvikas kuju. Paljud aednikud on tema kohta väga kiitvaid sõnu öelnud.Püüame õega ka midagi sinnapoole teha.
Miks aga selline pealkiri? Kohe näete:
Vesiroosid ei mahu enam tiiki,üksteise võidu ajavad ennast veest välja,et rohkem silma paista.
Tii käest saadud Thymus, õitses tublisti ja üldse on tore kollane, milles Tii kahtles. Siin ta on.
Campanula Sarasto on kitseenela kaissu pugenud, aga paistab, et ta tunneb end seal hästi.
See Hortensia on mul endal ületalve peetud ja õitsema ajatatud. Päris hästi õnnestunud, kas pole?
Mulle on aeda tulnud külaline, kusjuures ta ei teinud üldse välja minust, poseeris rahulikult väga pikka aega, ma jooksin tuppa, võtsin kaamera ja siis pildistama.
Käisime oma aiaseltsiga ka Aavikuemandal külas ja ka Ahto Ruudu juurde jõudsime.Ahtol on ka väga palju puid maha võetud, muudkui näitas, et siin oli see ja siin see.Aga eks see ole tänavu kõigil. Minu aiast lahkus ka 6 puud.Nüüd on jälle ruumi uusi asju muretseda ja neid on ju päris palju(kahjuks või õnneks)
Mul on mõlemad käed haiged, erinevatest kohtadest küll. Ei saa kastekannu tõsta, ega midagi sikutada, aga rahus ka istuda ei saa. Nii käingi mööda aeda ja vaatan mida teha saan. On ikka ilus küll see suvi! Jõudu teilegi töö tegemiseks ja nautimiseks! Ootan juba meie kohtumist! Ah jaa, ma käisin ka Milda aeda vaatamas, oli jälle üks tore päev. Ja millised Delfiiniumid tal on!




3 comments:

  1. Oh kus vesiroosid õitsevad ja sisalik on ju uue saba andale kasvatanud. Käte valu on kehv tunne, tänapäeval ollakse seisukohal, et valu ei pea kannatama, määri aga käed sisse valuvaigistava salviga ja lihtsalt käigi mööda aeda ja naudi!

    ReplyDelete
  2. Reisid on mõnusad, näed, mismoodi teised toimetavad ja keda kasvatavad.
    Igasugune valu on suur jama, ravi käsi ja anna neile puhkust, saadki fotokat sagedamini käes hoida.
    Su ema oli tõesti värvikas, aga mis peaasi -väga andekas, sisukas ja loov kuju. Ka mul on temast parimad mälestused:)

    ReplyDelete
  3. Kui tõsta ei saa, soovitan seljamassaaži, tavaliselt lööb see kätesse. Mul on hää sõber ihumudija, kes mu ülaselja klaariks muljus ja käte haare paranes. vt päästepunktid.

    Suur suvi on jõudnud ja lehvitab oma lillesit seelikut

    ReplyDelete