Wednesday, July 11, 2012

Vaba aeg.


Täna otsustasin mitte midagi aias teha. Käed ja jalad lausa valutavad. Käisin massazis, seal ka öeldi, et pean vahet hoidma. Iirised tuli aga kuivama panna. Sellised nad mul praegu on .Loodan ikka väga, et neist asja saan.








Esimesed liiliad, tahaks nime ka teada, kes teab?






















Roosa Moosese põõsas.















Tõnnike ei vaja vist kommetaare. Ta on tore kui õitseb, aga ta kipub laiutama. Äkki on soovijaid?










Kirburohi on tore pinnakatja, pealegi seisab ta hästi kaua vaasis. Neid raatsin ma vahel ikka tuppa tuua. M pahandab kogu aeg, et toas pole ühtegi lille. Ma ei raatsi neid murda.
 Tahtsin veel pilte panna , aga need kadusid kuhugi. Pean uue postituse tegema.






Posted by Picasa

4 comments:

  1. Äkki on Sul piltidega sama mure kui oli Kimalasel. Kas Sa laod nad suurelt s.t. suure pikslite arvuga üles? Siis ilmselt ei lase blogger neid kõiki postitada. Kui Kimalane tegi nad väikeseks, asi laabus. Ja veel aitas teda kui ta laadis arvutisse Google Chrome`i ja edasi toimetab bloggeriga just seda kaudu. Mulle ilmus samuti pidevalt kiri, et kasutan vana Googlet ja isegi teksti kirjutamine muutus kuidagi segaseks. Siis ma selle Chrome avastasingi.
    Kirburohi on väärt taim, teda peaksid kasutama need aednikud, kellel on looduslik tiik. Ta on väga hea just üleujutatavate kallaste haljastamisel.

    ReplyDelete
  2. Oh ei, Tiia kasutab Picasat ja see teeb ise väikeseks üleslaadimisel. Probleem on kommentaaride lisamisega piltidele. Picasa pildiallkirjad blogisse ei tule ja kommentaarid tuleb käsitsi lisada. Kahjuks ei paku Blogger tabelisüsteemi, et vasakusse veergu pildid ja paremasse kommentaarid näiteks. Ma ise vahel viitsin käsitsi tabeleid tekitada aga tavaliselt mitte. Kõige lihtsam on kommentaare panna piltide vahele või siis klõpsata pildile ja valida "Add caption" Siis jääb otse pildi alla väikeses kirjas tekst. Nojah,tegelikult olen Tii, hädaabi korras Tiia kontol sees :)

    ReplyDelete
  3. Pildid on tõesti suuremad kui 800x600, kuid see on lubatud, kui liitud Google+ süsteemiga. Picasa installil vaikimisi see määrati. Igaüks võib ise ka liituda.

    ReplyDelete
  4. Nii armsavärviline liilia. Kahjuks nime koha pealt ei aita.

    ReplyDelete