Thursday, January 5, 2012

Olen väga rõõmus

Tere! Olen väga rõõmus, et sain lõpuks kuidagi löögile. Olen kaunis vilets arvuti kasutaja, aga lugeda ma juba oskan ja naudin seda suurima mõnuga.



Nüüd vähe endast. Elan ja pean aeda Harjumaal-Suurupis. Olen päris korralik aiahull, ikka tahaks kõike uut ja huvitavat juurde saada, kuigi aed on täis mis täis. Meeldivad mulle kõik aiahullud, omasuguseid on tore ära tunda. Aiapilte on mul ka tohutult (nagu ilmselt kõigil), aga ma ei oska neid veel päris ise üles panna. Nagu näha, abilisi leidub :)

Jään suure huviga ootama mis edasi saab.

Tiia

3 comments:

  1. Ahhhh, nii tore, et Sa ka ikka niikaugele said. Tere tulemast ja harjuta nüüd hoolega, kevadel on vaja ju kogu aeg oma õitsejaid näidata. Ja aed tundub Sul samuti hiigla huvitav olema.

    ReplyDelete
  2. Oh kui tore, et aalujate klubi suureneb!
    Ma ei teagi, mis see ,,aalujate,, tähendab, kuid selle klubi nimeks sobib see väga hästi, minu sisetunde järgi.
    Olen netist ikka otsinud aiablogisid, kuid pole trehvanud.
    Selles blogis tundub tulevat midagi väga ilusat. Ja tore, et Tegijad näitavad oma aeda. Aitäh neile!

    ReplyDelete