Saturday, January 7, 2012

mul on oma blogi!!!

Tervitused Suurupist! Olen õnnelikult saanud teie hulka, kõigi teie, kes nii marudalt kirjutavad!
Olen päris kaua aeda pidanud, aga küsimusi ja muresid tekib alati. Ka rõõmuga tahaksin jagada oma aia nii-öelda ülejääke-nad kasvavad kiiresti ja ära visata mitte ei raatsi ( täinahka võib ka ju vaja minna) . Pealegi on mul suhteliselt väike aed. Lemmikuid on palju- nagu ilmselt kõigil. Sel  suvel olid kõige ilusamad aga liiliad.
Kas teil on roosid kaetud?Maa on ju pehme, ma pole neile veel midagi teinud, täna sadas lumi peale. Tulingi just väljast lund rookimast.
Ega ma rohkem ei kirjuta täna, vaatan, kas mul õnnestub see ka ära fikseerida.
Edu teile kõigile,laske näppudel,seljal ja põlvadel puhata!
Tiia

6 comments:

  1. Tere tulemast!
    Ootan põnevusega postitusi.

    ReplyDelete
  2. Mul ka,mul ka! Nagu lapsed, hõikan! See blogivärgindus on päris huvitav, väga arendav igatahes ja missuguseid imelikke ja hämmastavaid ja unustatud ja ilusaid pilte oma arvutist leiab, ainut mitte seda, mida nagu mäletaks, aga mida pole,seda pole.
    Minu lemmikud on päevaliiliad, aga liiliad meeldivad ka väga, vaatasin just www.eurobulb.nl lehte, et mõned uued sibulad-juurikad soetada. Kui oled millestki huvitatud, anna hiljemalt homme teada. Üks uueke mahub alati igasse aeda:) Suhtlemiseni!

    ReplyDelete
  3. Lugesin nats hilja Su kirja, jõudsin enne kirjutada.Äitah pakkumast, aga mul ei ole lihtsalt enam ruumi päevaliiliate jaoks, nad tahavad üldiselt laiutada. Igavesti maru on leida, et ka mulle keegi vastab!

    ReplyDelete
  4. Leidsin, leidsin just hetk tagasi Su blogi ja olen selle üle väga rõõmus, kirjutasin ka Su esimese postituse alla ühe pisikese tervituse:)

    ReplyDelete
  5. Minu peenraroosid on juba oktoobrist mullatud, kuid mõned on siiamaani lõikamata - õitsesid ju kogu aeg. Raske lumega on ikka parem suurem võra maha lõigata, eelmisel aastal jäid äkki sadanud lumme ja kevadeks olid üsna armetult murdunud. Katta ma neid ei kavatse.

    ReplyDelete
  6. Ma ei usu, et Suurupis peaks roose rohkem katma kui paar poolsaart edasi. Mina pole enda omi kunagi katnud. Muldan küll.

    ReplyDelete