Wednesday, January 11, 2012

aiad

Käisin eelmine suvi Lätis.Olen ka iirisesõber ja leidsin sealt väga ilusaid sorte (pealegi palju odavamalt kui Gardenist- 3-4eurot) Kirjutan ka tema nime Dzintra Jurevica. Kui see nimi sisse toksida, näeb tema pakkumisi. Ka kirjutan igaks juhuks botaanika aia aadsressi  http://www.botanika.lu.lv/. Kirjutan igaks juhuks, äkki läheb vaja. Muhedik hooltseb meie eest nii hästi, tänud talle! Olen käinud Nõrga talus, Haide aias, mida soojalt soovitan, ka Enno talust olen palju sõnajalgu ostnud.
Ka Reet Palusalu aed on võrratu. Milline muru!!!!!!
Lisan ka paar pilti varakevadist õitsejatest.
See on Scopolia- imearmas lillade lehtede ja õitega.

Ülemine pilt on kääbus-kimpkellukas Edraianthus pumilo 

3 comments:

  1. See garden on üks kallimaid firmasid meil, oleks ta siis veel ise toodaks, ainult vahendab.
    Ma imestan igal aastal, et sealt veel midagi ostetakse. Ükskõik, millisest välisriigist tellides tulevad taimehinnad odavamad.
    Ilusaid aedu on meil tõesti palju ja enamuse neist olen ma samuti läbi käinud, lihtsalt kuidagi on mõned vahele jäänud:)
    Kääbus-kimpkelluka õige ladinakeelne nimekuju on Edraianthus pumilio.

    ReplyDelete
  2. Äitah Muhedik!Hea, kui keegi täpselt teab.

    ReplyDelete
  3. Skopoolia on tore. Mulle jäi ta püsililleraamatust silma. Savisaare kataloogis tundus olema valgeõieline , kui ma ei eksi.

    ReplyDelete