Wednesday, April 3, 2013

Esimesed!

Täna sumpasin põlvini lumes aias, maja ääres oli aga lumi sulanud, natuke vana rohtu paistis. Mõtlesin, et lõikan mõned vanad lehed ära ja mis ma näen...

sinililled!
Vaatasin suures rõõmus edasi ja näe...
tulpide otsad ka väljas! Kas tõesti hakkab lõpuks kevad tulema!Millal aga kõik see lumi ära sulab?
Üks rodo on mul küll minu arust varjus, aga tänasel vaatlemisel nägin, et osa põõsast on liiga päikest saanud. Katsin ta nüüd küll kinni, aga vist liiga hilja. Tänavune päike on ikka väga tugev olnud.Teised taimekesed olid kõik lume all. Väga vähe päike sulatab, eks see öine külmetamine teeb oma töö.Ootame, ootame...


6 comments:

  1. Sel aastal märtsis oli tõesti väga palju päikesepaistelisi päevi ja päike ere.Valge lume taustal päikesega kipub jah põletus rododele liiga tegema.Ma käisin ka eile vaatamas oma rododendroneid ja praegu on vist veel vara öelda,kuidas see kevadpäike on neile mõjunud.Mul on küll varjutuskangas ka ees,aga nii pikalt päikeselisi päevi võib ka läbi ühekordse varjutuskanga kurja teha.

    ReplyDelete
  2. Meil on kõik kohad, ka majaääred veel nii paksus lumes, et päike ei saanud kohe mitte kellelegi liiga teha.

    ReplyDelete
  3. Nii toredad! Aitäh jagamast:)

    ReplyDelete
  4. Ussskumatu! Hinges läks kohe soojaks, tänud! :)

    ReplyDelete
  5. Jah, kes teab, mis ja kui suur seal lumehange all juba on. Päikesel on nii tugev jõud, et eilsel ja tänasel vaatel on suur vahe. Mul on sinililledeni veel paar päeva....sulada.

    ReplyDelete
  6. /Teeb ka suured silmad sinilillede juures/ :) , tulbininasid avastasin isegi. Tuleb tuleb, kus ta ikka jääb. Rõõmsaid leidmisi!

    ReplyDelete