Friday, March 8, 2013

Mõtted.

Olen vaadanud nüüd nii palju ilusaid aedu, et tuli mõte oma aed ümber teha. Võtsin kätte ja vaatasin oma kõik postitused üle ja leidsin, et ei tasu mul seda teha, leidsin, et minu aiake on piltide järgi päris kenake.Pole ta tehtud õpetuste järgi ja palju tuleks teistmoodi teha, aga küllap ta ongi siis minu nägu ja minu tegu.
Möödunud aastal 14. märtsil oli osa lillekesi juba väljas, tulpide otsad ka väljas.Sel aastal vist küll seda ei juhtu, just lubati 20 kraadist külma. Päike soojendab nii meeldivalt, kevade tunne tuleb sisse.
Vahetasin täna pelargoonidel mulda, külisin saialille potti ja kressi ka.Potti ma nad ka jätan. Näpsasin esimest korda rucolat ja kohe-kohe saan seda teha ka basiilikuga.
Täna on naistepäev selline ,nagu ta on, aga ikkagi on tore kui kellegil tuleb tahtmine sind meeles pidada.
Soovin ka teile, kõik tublid aalujad, ikka seda rõõmu aias toimetamiseks, jõudu ja tervet selga, jalgu, käsi ja kõike muud ilma milleta me oma armsat tööd teha ei saa.

4 comments:

  1. Ka Sulle rõõmu aias tegutsemiseks, ja tervise teema on samuti tähtis. Õnneks on aed ravitoimega:)
    Kaaren

    ReplyDelete
  2. Aed olgu ikka oma omaniku nägu. Kui leiad, et sulle miski ei meeldi, muuda ikka alles siis. Kui ei meeldi kellelgi teisele, siis on see juba tema probleem.
    Karin

    ReplyDelete
  3. Õige otsus. Õnneks polegi olemas kahte ühesugust aeda isegi siis, kui see tuleb ühe ja sama aedniku käe alt. Reeglid ongi selleks, et neid rikkuda:) Käsiraamatute järgi ei saa elada, neid võib küll lugeda ja oma kogemustega liita, aga lõpuks on nii nagu on. Põhiline on hingelt aednik olla, see peegeldub siis aias ka :)

    ReplyDelete
  4. Palju aiarõõmu ka Sulle! Ja ikka just Sinunäolises aias. :)

    ReplyDelete