Sunday, August 19, 2012

Ei ostnud midagi....

 Nagu Muhedik ette ennustas, ei ostnud ma Nurgalt " midagi".Ainult need 7 taime.
Tahan katsetada jälle
Acer palmatum Atropurpureum
Eelmine mandlipuu läks mul välja, nüüd siis uuesti
Prunus triloba
Polystihum setiferum, congestum- sõnajalg
Monarda Petite Delight
Chamaecyparis lawsoniana "Green Globe"
Delphinium "Magic Fountains Lilac-rose, white bee
Ilm oli väga ilus ja kui palju tuttavaid! Blogijaid oli ka palju.Käisime Nurgal kõik nurgad läbi vist juba 4 korda. Seal on ikka niiiii palju vaadata ja kõik on hästi korras, nimesildid igal pool juures. Oli väga tore päev!
Täna tahtsin kõik maha istutada, aga vihma sajab, mida oli väga vaja. Tuleb see töö edasi lükata.Täna on siis puhkamise päev.Jõudu selleks teile kõigile!
Posted by Picasa

6 comments:

  1. Kui seda puhkamiseks nimetada võib, siis mina sain tänu vihmale ka selle sibullillede kataloogi skaneeritud ja internetti üles lõpuks.

    ReplyDelete
  2. Mina sain ka ohtralt emmelda:) Nüüd ma tunnen Mildat ka :)
    Kaks väga ilusat päeva oli. Puuooli arboreetum on ikka absoluutselt vaimustav, rääkimata muust aiast.

    ReplyDelete
  3. Meil Kadakaga jäi kahjuks napilt tulemata. Aga kiiret paranemist talle!

    ReplyDelete
  4. Sai ka käidud ja kohtutud nii Aiahullu kui Thelaga ja tutvutud näost-näkku Tsiiliga ja ka mõned mitteostud tehtud koos Futuga. Oli tore pealelõuna.

    ReplyDelete
  5. Kuulan teid (loen) ja kahju, et isegi tulla ei saanud. Ehk järgmine kord.
    Tahtsin küsida, et millises mullas ja millises varjus Su sünajalad kasvavad? Kui see pisike kasvas Sul kivi otsas, kuidas Sa ta sinna said?

    ReplyDelete
  6. Minu omad kasvavad päris tavalises mullas, mul on lubjarikas maa. See, mis on kivi otsas, on sinna ise seemendanud. Aga kui Sul juhtub mõni auguga kivi olema, topi sinna sisse, pane esialgu mõni kivi peale, nad päris kiiresti juurduvad ka väga vähese mullaga.

    ReplyDelete