Friday, August 3, 2012

Aia puhastus

Asusin täna oma ammust mõtet teostama. Nimelt oli mul üks nurk, kuhu ma panin lilled mis enam aeda ei mahtunud.Neid oli ka sinna juba palju tekkinud. Kuna võtsime kaks haiget ploomi maha selle nurga eest, siis paistis ta päris kole välja.Ja täna siis alustasingi. Kõigepealt tuli sabiinakas vähemalt poole väiksemaks hekseldada. Ega see eriti kerge polnud, aga hakkama sain ! Siis kaevasin kogu Ajuga välja. See laieneb ja laieneb, aga mul pole ta jaoks nii palju ruumi. Järgmisena kaevasin roosa maikellukese välja, sealt vahelt tuli igasuguseid sibulaid välja: tulbi, nartsissi, lumikellukese ja sillade omi. Need võtan kokkutulekule kaasa, ehk on kellegil soovi. Järg jõudis kurekellade kätte.Oli neid ikka igavene hulk, kõik läks kompostihunnikusse.Alpi epimeediumi on ka liiga palju tekkinud, ma ei tea, kas on kellegil huvi, kas võtta kaasa või lähevad sama teed mis kurekellad.Hirmus palju on ka roomavat kollast metsvitsa. Teda ma praegu päris kõike välja ei kaevanud, sest õitseb väga ilusti, teen seda hiljem.Ka kollane sõrmkübar on kõvasti isekülvi teinud. Kas on soovijaid, või on sama tee tal.
Kahjuks ei ole mul tekkinud head mõtet, mida selle nurgaga edasi teha. Materjali on muidugi rohkesti.Pealegi ei paista sinna kuigi kaua päike.Eks tuleb nuputada.Ootan vastuseid soovijatelt ( kui neid on ).

5 comments:

  1. ;) on küll soovi, võta aga kaasa
    epimeediumi, sibulaid ja kollast
    Soovid ehk valget vastu?

    ReplyDelete
  2. Sul nii põnev väljavisatute nurgake. Kas seda roosat maikellukest saaks veel kribala kaasa võtta? Ja pane oma soovide nimekiri ka siiasamasse.

    ReplyDelete
  3. Kui seda roomavat metsvitsa ikka üle on, siis mina paluksin seda kui võimalik. Kuna enda aed alles nõnna noor, pole vastu pakkuda veel miskit :(.

    ReplyDelete
  4. Minuga on nüüd sellin elugu, et kokkutulekule ei jõua. Muhedik lubas minu taimed pardale võtta, nii ma väga ahneks minna ei saa, aga epimeediumi kuluks mu lohuaeda küll ja rohkemgi veel :)
    Sibullilled peaksid minema teise lohku, see sulab kevadel esimesena välja ja on muidu puha asustamata, va mõned priimulad ja ülased. Teine lohk on tuleviku metsaaed.

    Mul oli ka kunagi supilinna aegu nurgake, mida nimetasime Toweriks (vangla, laenatud Dumas raamatust Prints ja kerjus.

    ReplyDelete
  5. Võtan siis kõik kaasa.Mul endal on aed päris täis, nii-et ma ei tea midagi tahta. Ainult- kui kellegil on kurke sissetegemiseks üle, siis ma heameelega ostaks!

    ReplyDelete