Monday, June 11, 2012

Pojengid

Unustasin eile ära, et pidin kreepsu saama kui koju jõudsin. Seal Lõunas oli meil 25 kraadi sooja, päike paistis, koju jõudes oli sooja 10(!!!!!) kraadi, jube tuul.Miks siin küll nii külm on? Tahan lõunasse!
Tuju tegi paremaks pühapäev. Minu pojengid olid ilusasti lahti läinud.
See on Jaapani põõsaspojeng, pidi lilla olema, aga on lillakas- punane. Õis on aga üüratult suur.
Tenulifolia
Veel üks põõsaspojeng
Õitseb ka Palu näsiniin
Minu armsad kullerkupud
ja minimoonid
Heitleheline Golden Eagle
Jaapani priimula

6 comments:

  1. Meie pojengid isegi veel ei kavatse õitsema hakata...

    ReplyDelete
  2. Ära kurvasta. Jahedama ilmaga saad õite ilu kauem nautida. Ja ka meil on täna vihmane ning õhusooja vaid +13C.


    Parandan veakest Paeonia tenuifolia (folia tähendab lehte)

    ReplyDelete
  3. See 'veel üks põõsaspojeng' on imearmas!

    ReplyDelete
  4. Vaimustavalt ilusad! Mul omal veel puispojengi pole, ma pole lihtsalt leidnud piisavalt ilusat ja head kohta ta jaoks

    ReplyDelete
  5. Imelised, pojengide v6lu on kirjeldamatu! Puispojengi ootab ka minu aed:)

    ReplyDelete
  6. Nüüd saadki kaks kevadet, ühe lõunas ja kohe-kohe teise kodus :) Pojengidki õitsevad sul juba.

    ReplyDelete