Saturday, April 7, 2012

aalujad

Kuna kõik on lume all, otsustasin aalujaid kuidagi ritta panna. Kes mis nime all, kes kuskil elab, millega tegeleb ja mis eas keegi on. No ei saanud ma suurt sotti, meid on ikka päris palju ja mõnel on vist mitu  blogi. Aga tühja sest, tähtis on, et te üldse kõik olemas olete, küll pikapeale saame tuttavaks. Aalujate kokkutulekul saab asi selgeks. Igatahes pole mul ammu olnud niiiii suurt huvi arvuti vastu kui praegu. Igal esimesel võimalusel toksin sisse ja .....teate isegi, mis edasi.Tänud teile kõigile, et teete mu elu nii põnevaks!

3 comments:

  1. Ma tean, mida sa tunned :) Minu elu on see sõpruskond tublisti mõjutanud ja ainult paremuse poole. Nii, et tänusõnad minu poolt ka - teie kõigi pärast maksab siia ikka lugema tulla :)

    ReplyDelete
  2. Aga olge tänatud ka kõik juurdetulijad. Hea, kui pered ikka kasvavad. Ja kerge saladuseloor teeb elu ainult põnevamaks:)

    ReplyDelete