Thursday, February 2, 2012

vermikuliit

Ei pääse minagi sellest kevade ootusest, vaatamata sellest, et meil ka -24.Sain lõpuks ometi oma kassi tuppa.Tegelt ta pole minu kass, lihtsalt jäi meile. Meil on päris oma kass ka ja see ei lase teist sisse. Tegime talle koerakuuti korraliku soojustuse, aga -24 on talle ikkagi liig mis liig. Jumal tänatud, tuli lõpuks tuppa. Kuidas nad nüüd omavahel hakkama saavad, eks seda näeb.
Käisin täna ka vaikselt hiilimas K rauas, seemneid ma ei osta, ma ei saa kasvatamisega hakkama, pole ka ruumi(eks vabandusi leiab ikka).Aga midagi sain ikka osta ja see oli vermikuliit.Mida head ta teeb?
Andke teadjad teada!

4 comments:

  1. Oh, sinusugust ostjat ma oma poodi ootaksin - ei teagi mis teeb, aga ikka ostab :) Uuri siis järgi. Perliit ja vermikuliit Mina olen mõnikord seganud mõne istutusnõu mulla hulka, kerge ja haigusvaba substraat. Võiks ehk tõesti ka mõne pirtsakama seemne külvil või pistikutele proovida ilma lisandita.

    ReplyDelete
  2. Riho Teras oma raamatus kirjeldab väga täpselt, kus, kuidas ja kui palju kasutada. Kui suure pakiga teda ka müüakse ja mis maksab?

    ReplyDelete
  3. Kasutusala on tal võrdlemisi lai, aga mina kasutan põhiliselt suveamplites ja külvimuldades. Väga väärt kraam

    ReplyDelete
  4. Oli teine päris kallis- 3liitrit maksis2.65.Olin kuskilt lugenud, et pidi hea asi olema, aga enne ma pole teda müügil näinud. Nüüd nägin, mis käes, see käes, küll pärast on aega uurida, kuhu ja kui palju. Ma ju nõuka-aegne!

    ReplyDelete