Thursday, February 9, 2012

kiuslik külm

Ka meie ei pääsenud külma kiuslikusest.Esiteks läks vesi ära-lõpuks leiti, et automaatika ei pidanud külmale vastu, meil oli -25.See sai korda, läks elekter ära-meil elektri küte.Õnneks oli meil aru peas kui suvilat ehitasime(siin me praegu elamegi), et tegime kamina ja ka pliidi.Sai siis neid köetud, ka sauna ajasime soojaks.Lõpuks kadus vannitoas soe vesi.Mees kiskus poolsena maha ja soojendas, aga ei midagi.Eile oli päike ja külma -6 ja näe imet-vesi hakkas ise jooksma. Hurraa!-seks korraks on vast kõik.Olin mitu päeva lastelaste vahis, küll oli pojapoeg haige, siis tütre poisid.Talvel võib seda neile lubada, kevadel ei tule abi kõne allagi.Mul neid "puk(t)ukaid" kokku 5.Ja viimased1,2,3 aastased!!
Aga ilm on võrratu-päike paistab ja lumi sillerdab,ei tuule õhkugi.Õige nautimise aeg!

2 comments:

  1. Ma ei tea, kas meie peame taevast või iseennast tänama, aga niisugused ootamatused tabasid meid esimesel talvel, kõige peale ei oska ju tulla kui mingeid kogemusi pole. Suure külmaga on need äpradused aga üpris koledad.

    ReplyDelete
  2. Veed kinni ja torud härmas, seda näikse sel talvel palju olevat. Mu sõber vaatas imestusega minu veevärki, et ikka veel töötab :) Visa hing 6 :)

    Täna hommikul minul ka -25

    ReplyDelete