Thursday, October 25, 2012

Sügise lõpp

Minu pihlakas läks ka lõpuks värviliseks. Nagu näete, on pool pihlakast roheline, sinna ei paista päike.Loodus on ikka tõeline kunstnik!



Ka Quercus rubra hakkab punaseks minema. Kahju ainult, et nii hilja. See on vist sellest, et seal on vähe päikest, äädikapuu on ees, aga

äädikapuu ise on täitsa roheline!
See on jaapani imelill. Mulle ta eriti ei meeldi, aga ta õitseb siis kui praktiliselt muud eriti ei õitse. Kui kellegil on huvi, võin kevadel jagada.


Androsacel on veepiisad nagu õied. Tegelikult on tal kevadel ilusad roosad õied. Väga armas taimeke.Paljuneb ka päris nobedasti.


Hudrangia paniculata on ka värvi muutnud. Pakun ka kevadeks välja, palju on juurtega oksi, mida võiks kasutada.

Delfiinium õitseb teist korda(muuseas, ta on täitsa pikali). Tegin nii, nagu Muhedik õpetas, lõikasin peale õitsemist maani maha ja tulemus on näha. Äitäh, Muhedik!


Hiina laternad on sügisel väga meeleolukad, ikka värvi! ja seda ma armastan.


Ostsin ( poole hinnaga ) Ilex "Blue Angel", sest ta oli nii ilus tumepunane. Kas ta on kogu aeg selline, või ainult sügisel? Kas ta ka on külmaõrn? Sellest ei tea ma midagi. Targemad, andke palun teada.



Et ma nüüd kirjutada sain, selle eest ( ma arvan ) tänu Tiile.Aga ma luban, et teen selle asja omale selgeks (Tii abiga).






Pildid saime üles, aga teksti ikka lisada ei oska. Tii, ma saadan ta nüüd sinu juurde nende lõputute küsimustega :)) 

4 comments:

  1. Ma huvi pärast küsin, et miks sulle see jaapani imelill ei meeldi?
    Äädikapuu ja muud jõuavad ehk värvi vahetada kui just see lörts nüüd kõike ära ei tapnud.

    ReplyDelete
  2. Kas Sul polegi lund? Siis elad imemaal :)
    Ilusad fotod praegusel ajal vaatamiseks.

    Mul elavad iileksid üle 10 aasta, talvituvad katmata, aga valisin neile üsna sooja koha, kuhu tuuled väga ligi ei pääse. Aga, et nad on igihaljad, istuta nii, et kevadine päike neile liiga teha ei saaks. Mul on päris hea koht, ei pea ka varjutama. Üldiselt on nad ikka tumerohelised, sügisel mõned sordid värvuvad, mõned mitte.

    ReplyDelete
  3. Tsiil, imelill ei ole eriti atraktiivne, tal on väikesed õied, kasvult on ta minu aias natuke suurevõitu.
    Muhedik, ka meil on päris paks lumi maas ja ka külma on paar kraadi. Mul kõik roosid muldamata, aga eks see ole vist kõigil.Loodame ja ootame sula, kuigi just praegu lubati kõvasti külma.

    ReplyDelete
  4. Milline lahke pakkumine jälle! Vat mulle meeldivad küll lilled, mis õitsevad siis kui teised enam ei õitse ja on suured ka. :) Nii et mina küll sooviks :)
    Aga ega ta mingi omajuurne levija ole?

    ReplyDelete