Wednesday, November 14, 2012

Oh õnnetust!
Täna, peaaegu minu sünnipäeval, sõtis auto mulle otsa. Ei tahtnud küll traumapunkti minna, aga meil oli aiaseltslaste koosolek ja sõbrad viisid mind sinna. Ja nüüd ma siis istungi, jalad üleval, sinised ja paistes, puusad  valusad ja käsi kipsis, õnneks vasak. Kuu aega pean olema kipsis, aga kes mu aiatööd teeb? Üldiselt hea, et niigi läks, oleks võinud hullemini minna.Autojuht ütles, ewt ta üldse ei mäinud, mis võib ka öige olla, pime oli ja teine auto tuli vastu.Mul on küll helkur, aga see võis mantlisaba varju jääda.Egas midagi, tuleb õppida ühe käega elama. Vat sellised on minuga lood! Jama!

11 comments:

  1. Ohsaõnnetu! Hea, et on valvsaid sõpru. Hoolimata raskest füüsilisest olukorrast paistab Sul vaim ergas olevat. Palju õnne sünnipäevaks ja kiiret paranemist!

    ReplyDelete
  2. Hirmus lugu! Minul õnnestus niimoodi üks aasta vahetult enne jaanipäeva kuuks ajaks jalg kipsi saada ja ülejäänud haavadega voodisse-koduseks jääda. Ja see juhtus olema üks nendest väga kuumadest suvedest ja siis mul olid veel päikesepoolsed aknad ka... edasist ma parem ei kirjelda :).
    Sünnipäevaga on nüüd jah natuke kehvad lood, aga vähemasti enne jõulupühi on Sul lootust end taas "käima saada". Iseenesest õudne, et sellised asjad üldse juhtuvad. Mõnikord pimedatel tänavatel käies olen ka mõelnud, et korralikult silma paistmiseks peaks vist välja nägema nagu juudi jõulupuu - helkurid kahele poole, ette ja taha ka veel :D.
    Vaprat vastupidamist ja kiiret paranemist! Sünnipäevaks sületäis õnne! :)

    ReplyDelete
  3. Päris õudne ju! Head paranemist! Palju õnne! Nüüd oled vabastatud sünnipäeva füüsilisest ettevalmistusest.

    ReplyDelete
  4. Koletu lugu, seda nüüd küll vaja polnud. Kiiret paranemist!
    Palju õnne sünnipäevaks!
    Pole halba heata, nüüd saadki tunda end tõeliselt tähtsana, las teised hoolitsevad Su eest:)
    Aiatöö ei jookse kuskile, seda polegi ju enam teha vaja.

    ReplyDelete
  5. TÄNAN teid kõiki heade soovide eest!Ikka ja jälle saan kinnitust, et kõige soojemad inimesed on ikka AIASÕBRAD!

    ReplyDelete
  6. Kiiret paranemist ja õnne, jaksu ning tervist sünnipäeva puhul!

    ReplyDelete
  7. Oi-oi kui halvasti!Kiiret paranemist ja Õnne sünnipäevaks!

    ReplyDelete
  8. Abiväge majapidamisse ja õnne sünnipäevaks! Hea, et nii läks, päris hull lugu ikka.

    ReplyDelete
  9. Kurb kuulda sellisest ebameeldivast asjast, aga hea, et nii veel läks, loodetavasti on enesetunne juba parem. Hilinenud sünnipäeva õnnesoovid!

    ReplyDelete
  10. Oh, sattusin alles praegu lugema. Peatset paranemist Sulle!

    ReplyDelete
  11. Oh jumal küll! Kiret paranemist ja hilinenud õnnesoovid ka minu poolt!

    ReplyDelete