Sunday, May 6, 2012

Ostud Lätist


Kõige suurem rõõm on mul sellest asjast:
Olen kunagi sellise kaabitsaga tööd teinud - see oli suurepärane!Kaubandus aga sellist ei paku.
Ostsin :
liilia EL PASO- tume lilla
Veronica armena-madal siniste õitega
Aster novi- belgii Jenny"
Nectaroscordum -mesilauk
Priimula Viali , igavene kapriisitar, ta on mul mitu korda olnud, aga proovin veel.
veel 2 priimulat, mille andis mulle õde, üks oli Schneeriesin
Mul oli soov saada võrkiiriseid, aga neid polnud üldse.Ka Schuberti lauku tahtsin ja Molinia Moorhexe -Sinihelmikas, aga ka seda polnud.Aga tore oli ikkagi ja haige käsi sai ka puhata.
Kas keegi oskab öelda sordi nime?

4 comments:

  1. Unustasin enne Su kevadmagunaid kiita ja avastasin kohe ka uue postituse:)

    See vialii on tõeline peavalu. Ta tahab ikka väga varju ja niisket ja viljakat. Olen ka teda proovinud mitu korda, aga minu tingimused ei sobi talle kohe üleüldse mitte. Võrkiiriseid saad muidugi sügisel, neid õige aednik praegu ju üles ei võta ja potis ilmselt keegi ka ei kasvata.
    Seda sinihelmikat nägin sügisel Võhmas, pean vaid meenutama, kes teda müüs.

    ReplyDelete
  2. Sinihelmikaid kasvatab Hansaplant. Hetkel küll ei ole saada, kuid küll ta suvepoole müüki ilmub

    ReplyDelete
  3. Selllist tööriista promos meile ka kaks Räpina õpetajat. Neil oli see pika varre otsas.

    Tuleb tootjale vihje anda.

    ReplyDelete