Monday, May 14, 2012

mured ja rõõmud

Ka mul on Gardenist tellitud iiris -Lady Friend Pehme ja ei näita elumärki.Teised samal ajal pandud ja ühtemoodi hooldatud on normis. Kas pean ta üles võtma või on veel mingit lootust?
Mõned pildid mis meele rõõmsamaks teeb.
Nartsiss-Cyclope
Ta on tohutult suure õiega, siin ei paistagi ta nii suur.
Apricot World
Sovereign
Replete
Trlliumid ja Koerahambad
Lõpuks on ka minu Adonis hakanud õitsema.




Caltha
Muru on ikka nii käest ära. Eile pritsisin Staranega, näis kas saab parem.
Pojengid on pungas, aga lahti pole veel ükski.Hakkasin eile peenra ääri tegema, Palusalu Reet õpetas mis riistadega kõige parem teha on. Muretsesin nad kõik endale.Maa on aga nii tihke , et raske on seda kamarat sabistada. Ühe ääre sain tehtud. Kohe teine asi on!Aega on vähe, sest lapselapsed tahavad vaatamist, aga mulle pidi pühapäeval külalisi tulema.Tööd on veel nii palju, tahaks ikka korras aeda näidata.



5 comments:

  1. mina tõmban ääri lihtsalt kõplaga, täitsa toimiv

    Ega Sul seda valget trilliumit juhuslikult üle ole?

    ReplyDelete
  2. Võta muidugi kohe välja see iiris, siis näed, kas on lootust. Muhedik kirjutas Nodsule juba iirise päästmise kohta.
    Aga tõesti küsimus, kuidas trilliumi paljunemisega lood on? Kui kaua ta sul olnud on ja kui suur oli algkogus? Kas oled kuidagi ka ise paljunemisele kaasa aidanud?

    ReplyDelete
  3. Mul on kahju öelda, aga see iiris on surnud, mis surnud, sest tal ei paista ka ühtki elusat külgrisoomi olevat. Põleta ta ära ja koori sealt veidi ka seda nakatunud mulda vähemaks.

    Kolmiklilled on võrratud. Koerahambad loomulikult ka.

    ReplyDelete
  4. Trilliumid on mul olnud juba kuskil 3-4 aastat.Ta on Kanada rahvuslill.Paljuneb ise, mina olen ainult väetanud rodosid, nad kasvavad samas mullas.Mõne sibula võin küll ära anda. Mul oli alguses ka ainult paar tükki.
    Iirisega teen siis homme lõpu.200 krooni nagu niuhti läinud -selline see aedniku elu juba kord on.

    ReplyDelete
  5. Korras aed maikuus! See on saavutus:)

    ReplyDelete