Monday, April 6, 2015

Esimesed aiatööd.

Täna tegin sellel kevadel esimest korda näpud mullaseks.Päike paistis ja nii mõnus oli.Muld oli kohati veel külmunud.
See aed on täiesti teise mullaga ja ka umbrohud on hoopis teistsugused.Sammalt on muidugi kohutavalt. Kivid on ka kõik sammalt täis ja neid auke on väga raske puhastada, aga tuleb vist puhastada. Poeg on mul hästi tubli.Ta on tubli lõikaja ja kõik käib tal nii kiiresti.Töö läheb nagu lepse reega.Mul on nii huvitav oodata kus midagi tärkab , ma ei mäleta ju kuhu ma kõik need 450 taime panin. Täna leidsin ilusa iirise.
Ja siis teise, mis oli kogemata Maohabeme sisse sattunud , aga minu arust väga õnnestunult.

Ootame aga järgmisi. Kui homme ka päike paistab võib uusi õiekesi palju näha.


7 comments:

  1. See kooslus maohabemega on tõesti vahva, hea et vahel asjad kogemata juhtuvad - ise poleks sellise sobivuse peale tulnudki

    ReplyDelete
  2. Nii tore üle tüki aja näha, millega tegeled ja mis rõõmu valmistab.
    Maohabemel on tõega väääga huvitavad õied.

    ReplyDelete
  3. jah, nüüd läheb õitsemine lahti :) maohabe on tõesti võrratute õitega :D

    ReplyDelete
  4. Võrkiirised on võrratud.:)

    ReplyDelete
  5. Vahva. Varakevadisi õitsejaid pole kunagi liiga palju. Võrkiiris pildil peaks olema Katherine Hodgkin

    ReplyDelete
  6. Puhas leidmisrõõm :) Kuidas Maria ütleski, et otsimine on ülehinnatud, leidmine onn hoopis toredam. Maohabeme kombinatsioon on lahe.

    ReplyDelete
  7. Kas see maohabe on sul juba pikemalt vastu pidanud? Ma olen teda ka väga tahtnud, aga kartnud siiani, et ei ela talve üle.

    ReplyDelete