Saturday, May 31, 2014

uus kodu

Olen juba 100 taime üle viinud uude kohta. Pean tõdema, et tegelt esimest korda sel aastal tegin aiatööd mõnuga , otsisin kohti oma taimedele , kaevasin ülearused välja , tegin uued istikud. Erinevalt minu aiast, kus mulda peab igat grammi otsima ja kaevata ei saa, sest aina kivid ja kivid, on seal pehme maa ja kui palju mulda !Osalt küll turbamuld , tuleb minu mullaga segada.Valguskiir vist siiski paistab !Paar päeva tagasi käis mul veel Kanal 11 ja filmis ( viimast korda , mälestuseks ) mitu tundi selles jubedas külmas. Vist näeb seda 5. juunil vist 21,30, mingi aiasaade.Midagi mälestuseks.

3 comments:

  1. See on ju väga tore, et oled saanud nii palju taimi kaasa võtta. Sul on palju haruldusid, nii mõnedki, kes jagunevad, võik oma koha potikestes leida.

    Ma arvan küll, et kui asjad ühelpool, saad rahulikumalt võtta. Üks etapp on seljataga, ees ootab palju uut ja huvitavat.
    Mälestused on vajalikud, aga neisse ei või klammerduda.Oled väga tubli!

    ReplyDelete
  2. õnneks paistab alati valguskiir, isegi kui kohe ei märka :) uus kodu taimedele on aednikule uus väljakutse ja alati rahuldust pakkuv ja see, et mälestus vanast on jäädvustatud, on ka väga tore :) soovin minagi jõudu ja edasiminekut

    ReplyDelete
  3. Kasvukeskkond on taimede jaoks elutähtis ja kui sa ütled, et uues kohas hea muld, siis lihtsustab see juurdumist ja kohanemist suurel määral. Õnneks on ka praegune kevad kõigiti igasuguseid istutusi soosinud. Meie kandis on taevane kastekann armuline olnud ja kõik mis aednik maha paneb, see ka kasvama läheb. Ja kui enamus lemmikuid juba uues aias ennast hästi tunnevad, hakkab ka süda sinnapoole hoidma. Olen korra selle ka ise läbi teinud, muidugi olid mastaabid väiksemad. Soovin head jätkuvat eduka juurdumise suve.:)

    ReplyDelete