Wednesday, October 24, 2012

Ikka veel...

Olen kunagi maha pannud Colchicum Alboplenumid, aga siiani pole neid leidnud. Täna aga- ole lahke, vaatavad nad mulle otsa!Natuke räsitud küll on, aga ikka huvitavad.
Ka sõnajalad muudavad värvi. Kes on peaaegu valge, kes heleroheline, kes päris roheline.
Mul oli veel palju pilte, aga jäin jälle hätta, tuleb end täiendama minna. Sügis on ka minu aias ilusaid värve loonud, teinekord panen ülesse.Aeg on kiiresti läinud ja tõesti kipub juba talve poole.Sel suvel sai palju aia inimestega suheldud ja see andis mulle nii palju rõõmu juurde. Tegime ka Tabasalus oma Aiaseltsingu ja oleme usinalt koos käinud.Oleme suve jooksul 13 aias käinud ja kogemusi vahetanud.Siin  olen kõik blogid ära lugenud ja tarkused kõrva taha pannud.Kui ainult kõik meeles püsiks.Otsustasin, et ei riisu ka kõiki lehti ära ja ei lõika ka kõiki maha. Ka sügisväetist ei pannud ja loobun vist ka kevadväetisest. Miks? Taimed on iga aasta nii pikad ja rasked, et ma pean neid peaaegu kõiki toestama.Minu arust ei ole see eriti ilus, aga muidu on nad kõik pikali. Isegi hüatsindid.Proovin!
Posted by Picasa

1 comment:

  1. Ma ei tea, kui suletud või avatud Su aed on, aga igal juhul aitavad mahalõikamata püsikutepealsed aial koguda talvekatteks hädavajalikku lund ja see on päris õige otsus. Samuti on see lehtede sügisene riiisumata jätmine hea mõte. Puhtaks tuleb teha vaid need tõelised muruplatsid, et nad kevadeks hullult lehevajutise all kahjustada ei saaks. Kui tahta nii hirmsasti väetada, tuleks minu arust seda teha vaid kevadel kui ka kelts on läinud ja just siis kasutada sügisväetist. Kui aiamuld on viljakas, pole üldse vaja väetada. Millegipärast teevad inimesed enda elu ilmaaegu liiga keeruliseks. Taimedele aitab pikast paist :)

    Su pildid on väga ilusad (sõnajalad otse loomulikult), pane neid tõesti rohkem üles. Aga kui Sa blogis mingeid ümberkorraldusi teha kavatsed, palun kasuta veidi suuremat kirja.

    ReplyDelete