Monday, August 20, 2012

Sõnajalad

Otsustasin teile näidata oma sõnajalgade kollektsiooni.

Selleks,et lisada pildile allkirja klõpsa pildil ja vali "Add caption" Oma teksti võid tippida pildi alla tekkinud täiteteksti "Add caption" asemele. Lisasin mõnele esimesele pildile need allkirjakohad./Tii/


Athyrium niponicum



Athyrium nipponicum "Red Beauty"


Add caption

Polystichum imbricans



Athyrium filix femina "Angustata capitata"

Dryopteris clintoniana

Add caption

Athyrium Otophorum "Red Beauty"

Dryopteris filix-mas 'Linearis' - maarjasõnajalg

Osmunda regalis - Kunigosmunda

Asplenium scolopendrium undulata  keel-raunjalg 

Asplenium scoloplendrium  angustifolia - keel-raunjalg

Asplenium trichomanes - pruun raunjalg

Adiantum pedatum "Imbricatum"  -varvasadiantum

Onoclea sensibilis- Harilik pärljalg

Asplenium scolopendrium -keel-raunjalg

11 comments:

  1. Appi kui põnev kollektsioon!
    Mis muld Sul seal on?

    ReplyDelete
  2. Väga uhke kollektsioon! Mul on ainult paar tükki ja need kipuvad ka oma kohalt ära lippama. Kuidas Sina enda omi paigal hoiad?

    ReplyDelete
  3. Ahah, lugesin mulla kohta nüüd juba eelmisest postitusest, Aga varju on Sul seal vist rohkem kui mul

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Täna on ikka täiesti jamps selle arvutiga. Kirjutan juba kolmandat korda, küll tuleb 2 postitust, siis võtan ühe ära, kaovad aga mõlemad.NII SIIS-minu sõnajalad on alles 2-3 aastat vanad, nii et eriti nad pole veel laienenud, aga ruumi neil seda teha on. Nad on mul päris pimedas, puude all.Panin kõikidele nimed ka juurde, nägin hirmsat vaeva, neil ju nii mitu nime, aga jällegi ei saanud ma selle asjaga hakkama. Olen täitsa koba!4 korda ma ENAM EI KIRJUTA!

    ReplyDelete
  6. Super kollektsioon! Kuidas nad peenras välja näevad, kas asuvad kõik koos? Jõudu tööle!

    ReplyDelete
  7. InTERneti levi on mõnikord küsitava väärtusega, eriti tipptundidel ja kehva ilmaga. Aga kui Sul on näiteks Elioni kõige kallim variant, ei tohiks Sind miski segada. Mul Elisa mint ja eelnimetatud asjaolud segavad korralikult. :(
    Mis nende viimaste nimed on? Mul tegelikult kohta on, sellist absoluutselt pimedat, aida taga kuuseheki sees :) oleks tore paar omapärast sõnajalga ka sinna platseerida, selliseid vähe väiksemaid isendeid

    ReplyDelete
  8. OOoo, see on Sul tõeliselt imeline kollektsioon. Sõnajalad on mu suured lemmikud ja nii ilusaid vaadata on tõeline rõõm. See oleks küll patt olnud kui pole neid näidanud.

    Ma olin mõned päevad arvutivaba, seepärast kirjutan mitme posti kommentaarid kokku. See on tõsi jah, et üks haige aiainimene käib puukoolides värsket õhku hingamas ja linnulaulu kuulamas, ei näe ega osta ühtki taime:DDDDDDD Võhmaga ju sama lugu tulemas, kõik sõnajalad ja muu hüva kraam pole seal ju mitte Sinu jaoks. Ma nägin küll eelmisel aastal, kui sarnased lubajad vahetpidamata täis kotte autodeni vedasid:D Mina nii rumalasti enam ei luba.

    Ja see üle-eelmine värk. Issus! Kas Sa tõesti ise tahtsid ja lubasid sellist harvendust?

    Ja mis puutub arvutisse, siis täna on sellega tõeline jama, viga on vist Googles, pidevalt mingi error ja ei tea, mis veel:(

    ReplyDelete
  9. Ma palusin lihtsalt harvendust teha, aga kui nägin, oli juba hilja.Meeste aru.....
    Lillekasvataja, see viimane on Asplenium scolopendrium, eelviimane Onoclea sensibilis.Neid on palju erinevaid, põhiliselt müüb Enno talu, tal on väga korralik kaup, ise teevad.

    ReplyDelete
  10. Tiia, pane palun oma kaunitaridest sõnajalgade grupipilt ka üles. Väga tahaks näha ka üldplaani.

    ReplyDelete
  11. Milda soovi täitmiseks pead sa küll videosse võtma kogu oma aiaserva, pildile ei mahu ära :)

    Aga püüaks ikka kuidagi nimed piltide alla saada. Võid lisada ka kommentaaridesse. Tegelikult ei ole ju raske - vajutad pliiatsile postituse all, et redigerimise reziimi pääseda . Siis hiirega klõps pildi allkirjapiirkonnas ja hakkad teksti tippima.

    ReplyDelete