Sunday, April 12, 2015

Minu pisikesed

Püüan ennast parandada ja blogida.
Käisime täna Tiinadega Sveta aias, aga ilm oli nii külm ja vihmane, et suurt õues olla ei saanud. Sveta aed on õisi juba täis.Lahke perenaine pakkus meile kohvi ja kooki  ja sadu jäi ka vähemaks.Saime ikka oma taimed  mida ihaldasime. Seal on muidugi neid, mida ihaldada tohutult , aga kõiki ei anta ja ei jõua ka muretseda. Sinna me läheme kindlasti veel.
Meie Harku valla selts korraldab sõidu Sigulda laadale 25 euro eest. FB on meil nüüd oma koduleht -Harku Valla Aiaselts.
Mina tuhnin iga päev nina maas oma aias ja püüan mõistatada mida ma kuhugi pannud olen. Põnev on !
Minu esimesed pisikesed saxifragad näitavad ka oma värvi.
Eve käest saadud Corydalise seemikud on ilusti kasvama läinud.
Sinililli on kõik kohad täis , roosad on veel väikesed , valge ei näita veel üldse.
Puskiiniad(ma ei oska seda kriipsu s peale panna )
Ootan kärsitusega päikest, et läheks mu alpiaed rohkem õide.
Jõudu teile kõigile!





8 comments:

  1. Pisikesed saxifragad on armsad! Eks neid ninakesi on põnev oodata ja vaadata!

    ReplyDelete
  2. Sinu sinililled olid tõeliselt põrutavad, pole kuskil nii suuri ja võimsaid näinud. Pean oma sinililled ka vist valgemasse kohta kolima.

    ReplyDelete
  3. Sinililled, mu uus armastus :D Kindlasti on põnev kui enam ei tea kust midagi tulema peab, ma kolisin eelmisel aastal nii palju ringi oma taimi, et olen ka sellises rõõmsas otsimise-leidmise meeleolus :D

    ReplyDelete
  4. Oi kui mõnusad kivipesad taimedele, nagu päris! Sveta aeda tahaksin ma kohe hirmsasti kunagi sattuda, pean ennast teinekord kellegile sappa haakima, need kivielanikud on mu suureks nõrkuseks

    ReplyDelete
  5. Nii tore, et Su pisikesed nii rõõmsa näoga peale kolimise on. Ju nad tunnetavad kui väga Sa neist hoolid.
    Reis Sveta juurde oli kindlasti suur elamus.

    ReplyDelete