Thursday, June 21, 2012

Ühte ja teist.

Ka see Arabis variegaata on saadaval.














Minu kuldvihm.Räägitakse, et teda ei tohi lõigata, meie küll lõikasime peaaegu pool ära, aga näe- õitseb!














Globulaaria- toredad hallid nutid. Ta on mul veel väikene, aga ta on hea pinnakatja.












Vesiroosid on õitsemist alustanud.
Paremal nurgas teokarpide vahel tore mägisibul "Lee".Aga seda ei ole vist hästi näha, tal on pikad ,teravad otsad.









Kullerkupud ootasid, et pojengid õitsema hakkaksid ,et siis koos silmi rõõmustada.
Posted by Picasa

4 comments:

  1. Mis Su globularia täielik nimetus on? Minu südajal keraslillel (Globularia cordifolial) on tumesinised õienutid, katab samuti hästi pinda ja on üleüldse üks armas taimeke. Kui ta Sul paljuneb, see hallike, siis igatseks ma teda endale ka:)

    Mu meelest võib lõigata kõiki puid, aga seda tuleb teha õigel ajal, mõnda kevadel, mõnda suvel, isegi sügisel. Ju Sul oli hea käsi ja aeg ka sobilik.

    ReplyDelete
  2. Muuseas, minul on ka cordifolia, millegipärast on ta mul (minu arust) hall.Kas on värvipimedus?

    ReplyDelete
  3. Minu kuldvihm jonnis peale lõikamist kolm aastat, ei õitsenud. Aga võib-olla tollal sai ka midagi valesti tehtud, nii ammu oli, et ei mäleta.

    ReplyDelete