Monday, May 19, 2014

Lõpuks otsustasin !

Arvasin, et ei suuda enam blogida, aga näe, võta näpust ! Nii palju ilusaid õisi tuleb, et tahaks neid ikka teistega ka jagada.
Trilliumid muudkui paljunevad.
Mukdenia
Minu uued priimulad
Üllelt saadud armsad tillukesed nartsissid.
Nüüd küsimus suurele ringile:mis vahe on Gentiana Anguistifolial...
ja Gentiana  Dinarical

 Kas see on kuldjuur , kui jah, siis palun, milline ?
Saxifraga
Alpiaed kogub jõudu , kahju ainult, et pean neid nüüd natuke segama ja uude alpiaeda üle viima.
Õisi on tulemas- oi, kui palju.







5 comments:

  1. See ei ole kuldjuur kindlasti, pakun, et see võiks olla täpiline metsvits ´Alexander´. Sul on imeilusad taimed. Ja Trilliumid on ikka superilusad, kui nad ükskord kasvuhoo sisse saavad. Minu kogemus nendega selline, et 2012 aasta sügisel ostsin 5 erinevat ja kevadel ei jõudnud ära oodata, millal tärkavad. Muide, ei tärganudki, otsustasid aastakese jõudu koguda ja oodata ja ilmselt ka minu kannatlikkuse proovile panna. Sel aastal tärkasid küll kõik, aga veel polnud ühtegi õit. Mitu aastat sinu kolmiklill kasvanud on?
    Ilusat kevade jätku ja edu sulle su ettevõtmistes!

    ReplyDelete
  2. Mul sama lugu, ostsin 3 uut, eelmine aasta ei näidanud midagi, tänavu on lehed väljas, õisi netu. Need on mul juba palju aastaid , oleks veel rohkemgi olnud, aga ma lolli peaga rohisin ilusasti kõik ära.

    ReplyDelete
  3. metsvits on tõesti täpiline ja Alexander aga tulpide ja nartsissidega on paljudel halvasti, ilmselt ikkagi selle talve süü

    ReplyDelete
  4. Emajuurtel on selge vahe, vaata- dinarical on õies rohelised laigukesed, teisel mitte. Muidugi sinised on nad kõik ja eemalt vaadates justkui sarnased, lehtedel on ka mikroerisused.
    Blogi ikka, mu meelest on see rasketel aegadel üks viis end vormis hoida.

    ReplyDelete