Saturday, March 8, 2014

Murest murtud.

Pean teile teatama, et pean oma maja koos aiaga maha müüma .Läksime mehega lahku ,elasime siiani ühe katuse all , aga sellele ei pea närvid vastu. Vaadates oma lilli , ei saa ma kuskilt minna pisarateta, fotosid ei saa üldse vaadata. See suvi tahan veel olla siin, sügiseks tahaks enamus taimi maha müüa ja hakata uut elu elama. Kui keegi soovib veel sel aastal minu aeda näha , andke teada. Muuseas, viimases Kodukirjas on meie aiaseltsist ja ka minu aiast vähe juttu.Vat , sellised on siis minu lood !

11 comments:

  1. Lootsin, et asjad ikkagi laabuvad. Kurb, aga mõnikord on ka uus algus palju väärt.
    Ma mõtlen, et ehk saad Sa osa taimi õe, osa ema aeda viia.. Pane oma taimenimekiri üles, kui nad saavad headesse kätesse, siis saad neid alati ju näha.
    Ja ikka pea püsti!

    ReplyDelete
  2. Mul on plaanis ema aeda neid viia, õega läksid me teed ka lahku.

    ReplyDelete
  3. Muhediku mõtetega ühinedes..ja igale asjale on aeg, kord saab kurb mööda ja uus päev on ilus, ehk ilusamgi kui oskaks loota hetkel. Soovin Sulle seda väga.

    ReplyDelete
  4. Raske on sõnu leida, aga nagu minu esivanemad mulle alati ütlesid, et kes teab, milleks see hea on...siis nii ongi ja Salomoni kuldsed sõnad veel takka- kõik möödub.
    Kui mõni taim peaks koduta jääma, siis mul maad jätkub:) Ja Sinu aia tahaks ikka ära näha küll.Ole tugev!

    ReplyDelete
  5. Ohh, paha lugu. Sul on ilus aed, küll on kahju. Aga hoia pea püsti, uus on hirmutav aga kes teab, võib ka head tuua

    ReplyDelete
  6. Kurb lugu, oma aed saab ju töö tegemise ja ilu nautimise kaudu armsaks kui laps. Tervist, jaksu ja jõudu Sulle!

    ReplyDelete
  7. uus on hirmutav aga parem halvast vanast, rahulikku meelt ja vaprust, kõik läheb nii nagu minema peab, usu vaid paremasse tulevikku

    ReplyDelete
  8. Väga kahju. Ikka parimat lootes-soovides,
    Helle

    ReplyDelete
  9. Aed ja aednik on alati salaniitidega seotud. Mõeldes sellele, kui särav ja energiline sa oled, saab kõik lahenduse ja ilmselt parema lahenduse kui sa täna arvata oskad.
    Ja ühel kaunil suvepäeval tuleme sinu uues aias kõik kokku.

    ReplyDelete
  10. Tänan teid soojade sõnade ja julgestuse eest ! Aias ringi vaadates pisarateta ei saa.

    ReplyDelete
  11. Ohh, ma jõudsin selle kurva uudiseni alles nüüd.
    Aga tõesti, pea püsti, küll kõik laabub!

    ReplyDelete