Wednesday, September 4, 2013

Õitsemine veel täies hoos.

Tere kallid Aalujad!
Olen olnud laisk ja pole ammu midagi kirjutanud. Olen palju käinud aedades- Lillerallil, Ellamaa päevadel, Avatud aedades, uustulnuka Maie aias(väga tore aedja väga tore perenaine- tõeline aiahull.)
Igal pool on nii palju ilusat, et minu vilets kirjaoskus ei oska seda kirjeldada. Suvi on kiirelt läinud ja mul on seda väga tore meenutada.
Võtsin kätte ja tegin ka pilte, et teie käest mõnda küsida ja näidata.
Elus esimest korda tegin pistikuid. Sain Tii käest hortensite oksi ja küüvitsat. Minu arust on nad juurdunud, kuigi ma ei julge neid veel liigutada.
Sain Maie käest väga huvitava kukeharja aga nime ei tea. Ei ole Kamtsatka kukehari, on kollasem ja kirjum kuigi pildi pealt eriti ei paista. Kes teab?
Minu aias käib õitsemine veel täies hoos.
Mis lill on see kollane- ei ole kuldvits?
Vaadake seda kõrrelist- Molinia "Windspeal", ta on pea 2 meetri pikkune, igavesti kihvt!
Olen hakanud varjuaeda rajama hostasid.
Oma Annabelli pole ma ikkagi raatsinud välja kaevata, mis sest et on laiali, ikkagi on armas.




8 comments:

  1. Üisi on tõesti veel väga palju, Sinu tundmatuid uurin lähemalt kui veidi rohkem aega, õhtul.
    Pistoksi on vara puutuda.
    Annabellele pane kevadel keskele mingi tugi keskele ja seo teda veidi. Aitab ka sügisene päris tugev lõikus, et oksad puituksid ja need aitavad teda tulevikus paremini püsti hoida.

    ReplyDelete
  2. Õisi jätkub ja ma loodan, et veel pikemalt.
    Küüvitsa pistikud! Äge.

    ReplyDelete
  3. See kukehari tundub olema roomav kukehari tricolor?
    Ja kollane on vist täpiline metsvits.

    ReplyDelete
  4. Ma loodan, et pistikutest saavad tuegvad taimed. Nii lahe. Mul seni pole ükski õnnestunud :(

    Seda enam loodan, et SUl paremini läheb.

    Togram

    ReplyDelete
  5. Köögikatale! Möödas mõlemad. Ootan veel nimesid.

    ReplyDelete
  6. Pildi järgi sobib su kukehari nii kamtsatka variegata kukeharjaks kui ka Köögikata pakutud tricoloriks. Võib ju mingi hübriidne seemik ka olla. Ehk annetajal on rohkem andmeid selle kohta.

    Ma ei ole küll mingi kuldvitsasõber - see tavaline on meie aias umbrohu staatuses. Siiski on olemas palju uusi huvitavaid kuldvitsasorte ning sinu oma võib väga hästi olla üks nende hulgast.

    Aga kuidas sul see laikellukas (?) nii ilus pikkade õierohkete vartega on.

    ReplyDelete
  7. Laikellukad( mul on valge, roosa ja sinine) on mul tõesti igal aastal hästi lopsakad.Annan neile kevadväetist.

    ReplyDelete